7. melléklet a 14/2010. (X. 29.) NFM rendelethez Összegezés az ajánlatok elbírálásáról 1. Az ajánlatkérő neve és címe: Derecske Város Önkormányzata (4130 Derecske Köztársaság út 87.) 2. A közbeszerzés tárgya és mennyisége: Tárgya: „Derecske szennyvíztisztításának és csatornahálózatának fejlesztése” című, KEOP- 1.2.0/2F/09-2010-0080. azonosító számú projekthez kapcsolódó projektmenedzsment (PIU) feladatok ellátása Mennyisége: „Derecske szennyvíztisztításának és csatornahálózatának fejlesztése” című, KEOP- 1.2.0/2F/09-2010-0080. azonosító számú projekthez kapcsolódó projektmenedzsment (PIU) feladatok ellátása az alábbiakban és a dokumentációban meghatározottak szerint. A projekt előrehaladása során PM szervezet vezetője legalább kéthetente koordinációt hív össze a szükséges szereplők bevonásával (projektgazda, PM, mérnök, kivitelező). - Tevékenységét heti rendszerességgel ismerteti a projektgazda képviselőjének, a Polgármesternek. Ügydöntő kérdésekben a képviselő testületi ülésen születik döntés, szükség szerint rendkívüli ülés összehívásával, maximum 5 munkanapon belül. Pénzügyi pénzügyi terület felelőse: • fő feladata Projekt finanszírozás szervezése, források összehangolása, az elszámolhatóság felügyelete, szerződések, számlák kezelése KEOP/EMIR nyilvántartási rendszerek alkalmazása, megszervezése • felügyeli a beruházás forrásösszetételét • elkészíti a Támogatási szerződéshez kapcsolódó pénzügyi ütemterv módosításait • elvégzi a KSZ számára benyújtandó elszámolások, kifizetési kérelmek összeállítását, benyújtását, esetleges hiánypótlás határidőben történő (TSZ szerint) teljesítése. • részt vesz a Támogatási szerződésben megfogalmazott pénzügyi adatszolgáltatásban a KSZ és az IH felé • közreműködik a beruházás megvalósításával kapcsolatos pénzügyi folyamatok hatályos jogszabályok szerinti pénzügyi ellenőrzésének lebonyolításában A részletes feladatleírást a dokumentáció tartalmazza. Műszaki szakértő: • fő feladata a technológia javaslatok véleményezése, átadás-átvételi eljárásokban az Ajánlatkérő képviselete, műszaki tanácsadás • a projekttel kapcsolatos műszaki feladatokat biztosítja a szakágazati előírásoknak való megfelelést, ellenőrzi a műszaki feltételeket • ellenőrzi a pályázatban, tervekben foglalt műszaki előírásoknak való megfelelést, műszaki feltételeket • a FIDIC mérnökkel és a műszaki kapcsolattartóval együttműködve irányítja a Projekt megvalósításának, kivitelezésének teljes rendjét, felügyeli a kivitelezési szerződések megállapodás szerinti teljesítését Általános projektmenedzser • az ajánlatkérő nevében és javára jár el, annak tanácsadójaként, felelőssége a számlák kifizetésének engedélyezésén és a jogviták eldöntésén kívül teljes körű • felel a szerződéses feltételek szerinti előrehaladás és végrehajtás hatékony szakmai támogatásáért, monitoringjáért és ellenőrzésért • beszámoltatja a Projektben közreműködő érdekelteket • a Projekt munkafolyamatait ellenőrzi, koordinálja, a Projekt előrehaladását ellenőrzi • javaslatot tesz a munkafolyamatok és ütemtervek kialakítására • szakértői támogatást nyújt a Támogatási szerződés esetleges módosításához • a pénzügyi és a műszaki menedzserrel szoros együttműködésben, és a PIB (Projekt Iránytó Bizottság) vezető jóváhagyásával összeállítja a Támogató felé történő előrehaladási és zárójelentéseket, kifizetési kérelmeket. A projekt várható befejezése: 2014. február 04. A projekt nettó összköltsége: 3.731.240.357 Ft. A részletes mennyiségeket és tartalmat a dokumentáció tartalmazza. 3. A választott eljárás fajtája: Kbt. harmadik rész szerinti hirdetményes általános egyszerű eljárás. 4. a) Eredményes volt-e az eljárás: igen b)* Eredménytelen eljárás esetén az eredménytelenség indoka, továbbá a Kbt. 92. §-ának c) pontja szerinti eredménytelenségi esetben a Kbt. 96. §-ának (1) bekezdése szerinti indokolás: c). Az eredménytelen eljárást követően indul-e új eljárás: - 5. A benyújtott ajánlatok száma (részajánlattételi lehetőség esetén részenként): 1 6. a) Az érvényes ajánlatot tevők neve, címe és ajánlatuknak a bírálati szempont – az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén annak részszempontjai – szerinti tartalmi eleme, illetőleg elemei (részajánlattételi lehetőség esetén részenként):- 1. számú ajánlat: Ajánlattevő neve: Régió Terv Kft. Ajánlattevő címe: 4032 Debrecen Tessedik S. u. 1. Az ajánlattevő által ajánlott nettó megbízási díj: 50.400.000 Ft + ÁFA Kötbér mértéke (késedelem, valamint hibás teljesítés esetére Ft/naptári napokban) 50.000 Ft/nap Vállalt rendelkezésre állási időintervallum (óra) 10,00 óra b)** Az a) pont szerinti ajánlatok értékelése a következő táblázatba foglalva (részajánlattételi lehetőség esetén részenként):- Az ajánlattevő neve: Régió Terv Kft. Az elbírálás részszempontjai (adott esetben alszempontjai is) A részszempontok súlyszámai (adott esetben az alszempontok súlyszámai is) Értékelési pontszám Értékelési pontszám és súlyszám szorzata Az ajánlattevő által ajánlott nettó megbízási díj: 25 100 2500 Kötbér mértéke (késedelem, valamint hibás teljesítés esetére Ft/naptári napokban) 10 100 1000 Vállalt rendelkezésre állási időintervallum (óra) 15 100 1500 A súlyszámmal szorzott értékelési 5000 pontszámok összegei ajánlattevőnként: c)** Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén a ponthatár megadása: 1-100 d)** Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén annak a módszernek (módszereknek) az ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadta az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során a ponthatárok közötti pontszámot: Ajánlati ár: a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. módosított (2010. évi 152. szám) ajánlása alapján a III.A1. ba) pontja szerint kerül elbírálásra. Késedelmi kötbér: A Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása (KÉ 2010. évi; 152. szám) szerinti III.A1. a) pontja szerint kerül elbírálásra. Vállalt rendelkezésre állási időintervallum: a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. módosított (2010. évi 152. szám) ajánlása alapján a III.A1. bb) pontja szerint kerül elbírálásra. 7. Az érvénytelen ajánlatot tevők neve, címe és az érvénytelenség indoka: - 8. a) Eredményes eljárás esetén a nyertes ajánlattevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege és ajánlata kiválasztásának indokai: Ajánlattevő neve: Régió Terv Kft. Ajánlattevő címe: 4032 Debrecen Tessedik S. u. 1. Bírálati részszempontok szerinti számszerűsíthető adatok: Az ajánlattevő által ajánlott nettó megbízási díj: 50.400.000 Ft + ÁFA Kötbér mértéke (késedelem, valamint hibás teljesítés esetére Ft/naptári napokban) 50.000 Ft/nap Vállalt rendelkezésre állási időintervallum (óra) 10,00 óra Az ajánlat kiválasztásának indoka: az összességében legelőnyösebb ajánlat b)* A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő neve, címe, az ellenszolgáltatás összege és ajánlata kiválasztásának indokai: - 9.* A szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó/k neve és címe, továbbá a közbeszerzésnek az a része, amelyben az alvállalkozó/k közreműködik/közreműködnek: a) A nyertes ajánlattevő ajánlatában: - b) * A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő ajánlatában: - 10.* A közbeszerzésnek az a része, amelyre az ajánlattevő a közbeszerzés értékének tíz százalékát meg nem haladó mértékben szerződést köthet: a) A nyertes ajánlattevő ajánlatában: műszaki szakértés, műszaki asszisztencia, pénzügyi szakértés, általános projektmenedzsment részfeladatok b) * A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot tevő ajánlatában: - 11.* Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás esetén az eljárás alkalmazását megalapozó körülmények ismertetése:- 12. a) A szerződéskötési tilalmi időszak [Kbt. 99. § (3) bekezdés] kezdőnapja: 2012.02.02. b) A szerződéskötési tilalmi időszak [Kbt. 99. § (3) bekezdés] utolsó napja: 2012.02.11. 13.* Egyéb információk: - 14.* Hivatkozás az előzetes összesített tájékoztatóra, illetőleg az időszakos előzetes tájékoztatóra és közzétételének napja:- 15. Hivatkozás az eljárást megindító, illetőleg meghirdető hirdetményre és közzétételének/megküldésének napja: Az eljárást megindító ajánlattételi felhívás a 2012/1 Közbeszerzési Értesítőben jelent meg 2012.01.04-én 33330/2011 iktatószámon. 16. Az eredményhirdetés, illetőleg az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés megküldésének időpontja: 2012.02.01. 17. Az összegezés elkészítésének időpontja: 2012.02.01. 18.* Az összegezés javításának indoka:- A *-gal megjelölt pontokat csak akkor kell kitölteni, ha az abban foglalt eset fennáll. A **-gal megjelölt pontokat csak akkor kell kitölteni, ha az ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlat elbírálási szempontot alkalmazta.