Kezdőlap >> Ügyintézés >> e-Ügyintézés >>  Kormányzati Ügyfélvonal

Kormányzati Ügyfélvonal

Tisztelt Ügyfelek!

 

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében 2021. január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A Kormányzati Ügyfélvonal (1818) a következő szolgáltatások ellátást biztosítja:

- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Önkormányzati adó ügyekben természetesen továbbra is Derecske Város Önkormányzata az illetékes, melyek esetében saját ügyfélszolgálati csatornánkon keresztül biztosítunk támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzati portál szolgáltatásait.

 

Derecske, 2021. január 4.

 

 

                                                                                              Varsányiné dr. Antal Erzsébet

                                                                                                          jegyző

Megosztás közösségi oldalakon
Derecske applikáció
kiadványok kép
kiadványok kép